Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
usher
Administrator
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:15, 21 Kwi 2006 Temat postu: Prośba o reklamę |
|
|
Słuchajcie!! Myślę, że przydałoby się rozreklamować forum w naszej klasie bo narazie to piszu tu ok. 3, 4 użytkowników także miałbym prośbę o to jeżeli macie adresy e-mail numery gg, osób z naszej klasy to powysyłajcie im adres lub przypomnijcie na przerwach o forum i zachęćcie do pisania postów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
Ronin Kitanamono
mistrz
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: a znikąd chłopcze
|
Wysłany: Pią 18:41, 21 Kwi 2006 Temat postu: Reklama |
|
|
Tak, już dawno poruszałem ten temat wraz z Tazem. Jednak do nikogo nic nie dotarło...A zresztą do kogo ma dotrzeć? Tak jak napisałeś jest nas tylko około czterech często piszących, więc tylko oni mają czynną okazję do reklamy. A niestety my - Taz i ja nie mamy dobrych kontaktów w klasie, więc wielkiej reklamy nie zrobimy. Postaram się mimo wszystko. Z całą pewnością Bad Boy również nam pomorze. Trzeba napisać jakieś
karteczki, zachęty. Coś w tym stylu. Obawiam się tylko jednego. Czy to, że we trzech zdominowaliśmy to forum nie odstraszyło osób, którzy wcześniej tu pisali? Bo mi zdaje się, że tak. Trzeba ich znowu zachęcić. Amen.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Taz
stały bywalec
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znienacka
|
Wysłany: Wto 20:37, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
To, że mamy tyle postów to tylko zmobilizuje "nowych" żeby nas przewyższyć
Mogę wam podać telefony pokaźnej ilości z naszej klasy...kłopot w tym, że teraz jest ostatni miesiąc nauki ale potem będzie już luz i dużo osób powinno pisać Jestem jak najbardziej za reklamą!
Moim zdaniem Kajtek mógłby pogadać ze swojom kuzynką żeby rozpowiedziała innym dziwczynom z tych 11 może dojść ok 7-8 tak przypuszczam. Można też zrobić w klasie przed lekcją taki numer żeby na tablicy napisać adres. Dobry sposób to też rozdanie karteczek z zaproszeniami na "odświeżone forum klasy 6b". Najlepiej użyć wszystkich sposobów w miarę równym czasie żeby to syćko wyglądało na reklamę a nie że "się chwalimy".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ronin Kitanamono
mistrz
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: a znikąd chłopcze
|
Wysłany: Wto 21:39, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Fajnie byłoby napisać broszurę i opisać w niej wszystkie cechy tego forum. Napisać o wszystkim po trochu: użytkownikach, designie, adminie, moderatorach,r angach, korzyściach itd.Można byłopy nawet na tym podrukować screeny. Myślę, ze musimy nad tym pomyśleć...Trzeba byłoby tak zrobić zeby każdy przeczytał ten jeden komentarz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Taz
stały bywalec
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znienacka
|
Wysłany: Czw 21:15, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
cus mi sie zdaje ze reklama sie nie sprawdziła...zakurzyło się tu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ronin Kitanamono
mistrz
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: a znikąd chłopcze
|
Wysłany: Pią 7:13, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Jedyny sposób jest na to żeby się zebrać i ustalić jakiś plan. Ja proponowałbym wysłać maile do niektórych osób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Taz
stały bywalec
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znienacka
|
Wysłany: Nie 13:21, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
hyba sie jednak udało bo kostek sie zarejestrował
cya
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ronin Kitanamono
mistrz
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: a znikąd chłopcze
|
Wysłany: Nie 18:44, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Udało się, ale normalną metodą, bo namówiłem go do tego ustnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|